Saturday 6 April 2013

INFO GLOWRICH COLLAGEN


INFO GLOWRICH COLLAGEN

1. Harga RM130

2. 360,000mg sebotol

3. Diambil pagi dan malam untuk kesan maksimum

4. Boleh dikemam atau dibancuh dengan air

5. Rasa Blueberry yang sangat sedap

6. Sesuai untuk lelaki, perempuan dan ibu mengandung serta menyusu badan

7. Halal & Selamat


BAHAN-BAHAN DI DALAM Glowrich Collagen

Setiap Pengambilan 2 skop mempunyai :

PURE COLLAGEN (10,000mg)
Sumber daripada  Sisik Ikan Tilapia Merah laut dalam ini merupakan kolagen terbaik yang kaya dengan 20 jenis asid amino. Ia merupakan hidrolisis Kolagen peptide. Ia bertindak sebagai anti-penuaan dan mampu  memelihara kecantikan kulit secara maksimum. Kolagen juga merawat tulang, sendi, otot, kuku dan rambut supaya menjadi lebih sihat.

VITAMIN C ORGANIC (1000mg)
Dihasilkan daripada sumber buah-buahan organik. Melindungi sel badan daripada kesan-kesan pencemaran jangkitan serta  menguatkan imunisasi badan. Vitamin C ini perlu untuk membantu proses pembentukkan kolagen bagi memantapkan dan merawat kulit menjadi bahan antioksida untuk mengurangi kerosakan radikal bebas di dalam badan.

GLUTATHIONE (2000mg)  
Dihasilkan daripada buah-buahan organik yang berkualiti tinggi. Ia merupakan Agen pencerahan kulit yang sangat aktif dan juga dikenali dengan gelaran Master Antioksidan. Pengambilan Glutathione secara konsistan akan membuat kulit semakin putih dan cerah. Glutathione juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar.

ASTAXANTHIN (1000mg)
Astaxanthin dihasilkan dari microalga Haematococcus Pluvialis diambil dari laut dalam. Ia juga merupakan agen pencerahan kulit yang sangat aktif. Astaxanthin juga dapat mengelakkan kerosakan DNA, melambatkan kesan penuaan, anti kanser, anti diabetik dan menghapuskan radikal bebas dalam sel-sel badan.

 ANTIOKSIDAN (1000mg)
Diformulasikan daripada ekstrak Maquiberry, Acaiberry, Blueberry dan Tomato segar. Antioksidan merupakan agen anti penuaan yg paling aktif dan efektif dalam tubuh badan. Ia bertindak menjaga dan memulihkan kesihatan dalaman secara maksimum.

0 comments:

Post a Comment